Friday, November 7, 2014

Відтіняюча штука для холодного відтінку волосся.

Відтіняюча штука для холодного відтінку волосся.
З економічних міркувань відрощую свій колір волосся (ну і тому що втомилася від постійних проблем з фарбуванням), він у мене звичайний русявий на рівні 7, фарбувалася раніше на тон темніше просто в холодний відтінок. І начебто всі зараз терпимо, але він не такий холодний, як хотілося б.

Коротше, потрібен синій відтіночний бальзам або барвник, якщо я правильно розумію :) Тоніка там чи не Тоніка, щось хороше є для домашнього використання? Щоб його рукою наносити бальзам і під целофанову шапочку, наприклад. Тому що я ось ці складні процедури з пензликами і проборами не подужаю (мені лінь).
У мене зараз якийсь проф. бальзам кольору графіт (в реальності від фіолетовий), який все одно недостатньо "охолоджує" тон. Або попелясто русявий це взагалі нереально? Може забити на це все?

No comments:

Post a Comment