Thursday, November 20, 2014

Волосся мої. Любов моя, не покидай мене.

Волосся мої. Любов моя, не покидай мене.
Всім знову добрий день!
Знову і знову волосся мої мене покидають. На цей раз історія більш ніж сумна. В останній день літа я пережила, мабуть, найсильніший стрес за останні пару років. І буквально на наступний день волосся залишали мене і лізуть до цих пір.

пропила курс "аевіт" і "пентовита". Толку нуль.
моторошно смердючі маски з цибулі толку нуль.
масленні маски толку нуль.
гірчиця, перцева настоянка толку нуль.

Згадала, як років п'ять тому страждала від моторошного волосопада. Сходила до трихолога Цимболенко. Вона мені прописала курс "Пантовигара". І ніби як, за 2 тижні прийому, волосся перестали випадати. АЛЕ його не допила, так як завагітніла.

І ось питання. Варто знову спробувати його?
Або порадьте вітаміни, які можна ось прям сьогодні придбати і почати пити!

No comments:

Post a Comment