Friday, November 14, 2014

Вирівняти тон лиця і шиї.

Вирівняти тон лиця і шиї.
Всім привіт.
Втомившись від спроб виправити різницю в тоні між обличчям і шиєю (тілом), я тут подумала попросити допомогу залу.

У мене обличчя рожевий білій шиї і решті всієї білої мене. Шкіра чутлива, капіляри близько, всі справи... Зазвичай я просто "доробляю" обличчя більш світлою пудрою або якимось легким тоном, але з мене все благополучно сповзає, тому що шкіра жирна. Плюс всі окислюється з часом, як не крути, і стає темніше шиї. Наносити на себе щільні і матові текстури я не можу і не хочу, так як для мене немає нічого кошмарнее на обличчі, ніж помітний щільний тон.
У когось ще є така проблема? Мене відвідала божевільна ідея використовувати солярій, закриваючи обличчя, наприклад, щоб трохи затемнити все інше (2-3 сеансу від сили). Але пам'ятаю, що косметолог колись давно говорила, що солярії так не працюють, і шкіра все одно страждає скрізь, а обличчя мені солярить ніяк не можна.

No comments:

Post a Comment