Saturday, November 15, 2014

Колір волосся та не/фарбування.

Колір волосся та не/фарбування.
Дами, хочу поговорити ось на яку тему. Довелося мені народитися з русявим кольором волосся, без фото, для подання, колір як у Тейлор Свіфт до її експериментів з блондом. Моя мама, соковита шатенка, називала мій колір волосся мишачим. Можливо, це змусило мене вже зі школи зануритися в світ фарбування волосся. При сірих очах перепробувала більшу частину палітри від шоколаду-рудого і до блонда. До тих пір, поки черговий експеримент з фарбуванням довів до того, що треба було відростити свій колір. Це сталося вже ближче до 40-ка років і виявилося, що мій нефарбований волосся виглядає дуже живим, колір молодить і плюс абсолютно немає сивого волосся. Достатній час я перебувала в ейфорії від свого кольору, підсіла на догляди і укладання, до тих пір, поки не пішла до перукаря підрівняти кінчики і не почула, що мій колір волосся нудний, бляклий і сірий, і , взагалі, не пристойно ходити з некрашеними волоссям. Хто що думає на цей рахунок? Фарбувати для пристойності, є таке поняття? Або натюрель?

No comments:

Post a Comment