Sunday, August 24, 2014

Реанімувати волосся і шкіру голови.

Реанімувати волосся і шкіру голови.

Дівчата, прошу допомоги і порад.


У мене алергія на  фарбу для волосся, що містить хімічний барвник. Це проявилося сім років тому після народження сина. Я довго мучилася, пробувала різні фарби, тонуючі шампуні, натуральні хни, ходила так і т.п. Я б не фарбувалася, якщо б не сивина близько 40% всього об'єму волосся. Знайшла на алиэкспрессе фарбу Биджен. Вона є у двох варіантах: темно-коричневий і чорний. Темно-каштановий підійшов, зафарбовує сивину і дав тільки легкий свербіж протягом трьох днів. Потім я заради інтересу замовила чорний і зробила велику помилку, не провівши тест на згині ліктя. У підсумку отримала страшний опік. Голова свербіла шкіра злазила - вся краса. Це сталося десь півтора місяці тому. Тепер у мене лупа і досить сильно лізуть волосся. Плюс сивина знову вся вилізла. Я пробувала Кето-плюс ( не допомагає, я користуюсь чотири тижні), користуюся Редкен для подразненої шкіри голови ( теж толку ніякого). Вітаміни для волосся не п'ю ( зазвичай вони викликають блювотний рефлекс).

Порадьте, які шампуні або процедури можуть допомогти в реанімації шкіри голови?

No comments:

Post a Comment