Saturday, August 2, 2014

Рів Гош.

Рів Гош.
UPD 2. Тільки що кур'єр привіз посилку від Caudalie) В ній помада, яка тонко і приємно пахне, з абсолютно нормальною текстурою, зволожуючий крем і пробники. Сьогодні ми два рази розмовляли з Irina Agakhanian, яка чудово розібралася в ситуації і допомогла дуже швидко вирішити проблему. Як я зрозуміла, Ірина працює в Кодалі у Франції, вона пов'язувалася з російськими колегами для врегулювання питання.

Дійсно, з цими помадами у марки були проблеми, після яких технологи змінювали формулу. І моє звернення не перше. Швидше за все, моя помада була з партії, в якої були проблеми з формулою тому вирішили мою помаду не тестувати, а просто замінити.



Ірина сказала, що для марки дуже важлива і потрібна зворотний зв'язок для поліпшення якості продукції. Тому потрібно писати їм на сайт, в групу в фейсбуці або вконтакті, якщо ви вважаєте, що з вашим засобом щось не так і навіть у разі виникнення алергії. Краще це робити безпосередньо, а не через продавця, так швидше. Продавець все одно потім буде відсилати засіб виробнику.

До відома, на рахунок батч-кодів Ірина сказала, що в основному це закрита інформація, і вірити сайтів в інтернеті не варто, при сумнівах пишіть бренду. Я тут нічого коментувати не можу, може, так воно і є.

Ми прийшли до висновку, що судячи з кодами на флаконі масло моє нормальне, просто воно пахне так, як пахне.

Ірина сказала, що більшість косметичних марок завжди реагує на подібні звернення. Це, до речі, підтверджує досвід, про який розповіли в коментарях до посту, який я написала в групі BlackList у фейсбуці. Там у жінки розбилася компактна пудра Віші, жінка написала представникам Віші, ті замінили їй пудру, привезли в аптеку, де була куплена перша.

Це моє перше знайомство з брендом і я дуже задоволена тим, як Caudalie включилося в ситуацію. Вважаю, що краще і бути не могло. Я сама все ще не можу в це повірити, тому що історія виглядає як ідеальна історія в ідеальному світі. Ось вона, реальна турбота про клієнтів. Caudalie молодці!

Спасибі велике всім, хто мені писав і співчував. Дякуємо за ваш досвід і розповіді про Рів Гош. Схоже, я ще що-небудь у них все ж куплю) І велике спасибі Ірині та Caudalie за відмінну роботу. Прикріпляю фото нової помади в коментарях)

Роблю UPD. Зі мною зв'язалися представники бренду Caudalie. Вибачилися, написали на пошту, попросили контакти. Хочуть забрати товар, замінити на новий, а ці два засоби тестувати. Я рада, сподіваюся, що справді приїдуть і заберуть. прикріплюю їх відповідь в коментарі до посту.

Здрастуйте,шановні учасниці)

Хочу запитати з приводу мережі Рів Гош. Так склалося, що я у них ніколи нічого не купувала, ходила в Ильдеботе і Летуаль (хоча летуаль не люблю, ильдеботе теж став на пробники скупий). Але я не про пробниках.

Коротше, мені знадобився бренд, який я знайшла тільки в Рів Гош. Ну, думаю, треба їх золоту карту теж, буду щось і там купувати. Взяла, що хотіла, плюс гідрофільна олія Caudalie і помаду де цього бренду. Так, на масло і помаду були знижки, терміни придатності на етикетці були ок. Але я не з-за знижок навіть взяла, що мені було треба і так і так(

Вдома відкрила помаду. Вона погано пахне затхлим, на ній проступившие краплі. Придатна до 03/2018





Помаду понесу завтра назад. Хочу повернути гроші, тому що виглядає так, що там всі такі помади Кодалі такі.
Але тепер я думаю, що з маслом теж не дуже. Воно теж дивно пахне.
Намагалася на сайтах, де калькулятори косметики дізнатися за батч-кодом термін придатності, але все на код масла видають помилку. А ось на помаду "придатна до червня 2015". Тільки для магазину ці калькулятори не аргумент. Поганий запах від помади і порушена текстура, напевно, аргумент.

Тепер я боюся що і моє засіб smashbox, за яким я йшла, теж може бути умовно до червня 2015. Але я не можу навіть батч-код подивитися у smashbox, не можу знайти на тюбику, а коробку викинула.

У мене питання. Я взагалі-то хотіла б дещо купувати в Рів Гош, тому що ніде більше немає, плюс зручно, коли знижка. Але враження таке, що вони пхають ось такі прострочені продукти, тому що з трьох куплених один точно непридатний, інші два під питанням. У них всі засоби зі знижками давно стухли? У вас досвід з цим магазином нормальний?

Якщо вони мені відмовляться повертати гроші, що робити?

p.s. Написала на сайт Кодалі, попросила проконсультувати на рахунок того, як дізнатися прострочено гідрофільна олія чи ні. Поки мовчать.

No comments:

Post a Comment