Saturday, October 11, 2014

процедури по догляду\\відновленню волосся.

процедури по доглядувідновленню волосся.
Шановні спільниці! Порадьте будь ласка, які є процедури реально допомагають відновити або поліпшити якість волосся? У мене вони від природи злегка кучеряве, пористі, плюс висушені постійним фарбуванням, а тепер ще й сивини багато, що теж на їх якості не кращим чином позначається.
Один час я рятувалася масками і підбором шампунів, але тепер-то ніяк, що не пробую, волосся як клоччя. Раніше, коли у мене було подібне, я перейшла на фарбування хною і це реально допомогло, але тепер я не готова на такі подвиги, так і хна на сивину не лягає, до ніжно-апельсинового кольору я не готова :)
Чи є якісь реально діючі догляди і процедури, що-небудь на кшталт "щастя для волосся" або мезотерапія може бути?, що дійсно з вашого досвіду допомагає поліпшити якість волосся?
І чи є сенс в якість "швидкої допомоги" зробити ламінування, чи це тільки посилить?

No comments:

Post a Comment