Sunday, July 13, 2014

Хто як відрощував волосся після \багатошарової\ короткої стрижки?.

Хто як відрощував волосся після "багатошарової" короткої стрижки?.
Здрастуйте, красиві.

Я ось із чим: стриглася трохи більше року "під хлопчика," мені все подобається, але я хотіла б 35-ти річний рубіж перейти з довгим волоссям (32), так що відрощую тому.

Мою зачіску робила ну просто дуже талановита японська дівчина, настригла мені обсягу, градієнтів, того-сього, загалом, анімешний такий вигляд.


untitled.png


Досвід говорить, що при відрощування тому з такою стрижкою, волосся деякий час росте... еее... горизонтально. І, звичайно, нерівномірно: там шари-шари-шари, прямо археологічне щось. До дівчини я ще піду, звичайно, міняти справа-- але поки рано (що вона там зможе зробити, поки довжина не відросла), а кошлатість неухильно підвищується. Я тепер буду ходити чистим дикобразом, поки не доростуть хоча б нижче вух.

Хто відростив волосся після короткої стрижки назад і не опинився в зоопарку, відгукніться з порадами-досвідом. Я знаю тільки, що саму задню частину, ну ось над шиєю, треба регулярно підрізати, а то буде ще й хвіст. А як ще укладати, що там робити, г. з.

Спасибі!

P. S. Волосся густі, прямі від природи, аки лінійка. Завивку тримають тільки металевої плойкою, або бігуді/папільотку на ніч.

No comments:

Post a Comment